Nam – oi Grillmat / Profil 

Utvikle visuell identitet for den thai gatekjøkken. Arbeidet omfatter logo, farger, fonter m.m. Profilen skal benyttes til nettside og andre trykksaker. 

Logoen kommer i brun og oransje på norsk og på bedriftens navn. Jeg har i hovedsak fokusert på tre farger; brun, oransje og hvit. Valget av oransje skyldes at disse fargene kan symbolisere kraft – og videre assosieres med sterk mat. Valget av brun bunner i at brunfargen kan symbolisere naturlighet –og dermed assosieres med grillmaten som selges i bedriften. Logoen er bygd opp av ild. Wok-pannen ble satt inn sammen med ilden. Symbolet er et uttrykk for designkonseptet kontraster, der den oransje fargen står i kontrast til det brune. 

Endelig logo

visittkort

Forside

Bakside 

brosjyre

Oppdragsgiver ønsket seg en brosjyre som presenterer Nam – oi Grillmat som gatekjøkken, hva som skjer i bedriften, og hvilke retter man kan velge å bestille. Denne brosjyren skal fungere som en meny med informasjon for å få flere kunder. Sammen med blant annet reklamemateriell vil brosjyren være en del av en produktutvikling.

Endelig brosjyre

Share This